X

Podrška korisnicima: +387 33 942 860 (08:00-16:00)

MENU

Česta pitanja

Želim kupiti današnju ponudu. Kako da to učinim?

Morate biti registrovani i ulogovani na stranicu. Ukoliko još nemate nalog, registracija je besplatna i traje manje od 30 sekundi, a također se možete uvezati sa Vašim Facebook nalogom.
Kada se ulogujete kliknite na dugme "Kupi" i pratite jednostavne korake.

Na koji način plaćam ponudu i je li sigurno?

Plaćanje možete obaviti na jedan od sljedećih načina:

  • 1. Putem eKredita – eKredit možete uplatiti u banci ili pošti na naš transakcijski račun, a on će Vam biti dodijeljen sljedeći radni dan ili najkasnije 48 sati nakon uplate. Kada Vaš eKredit bude prikazan na Vašem profilu možete obaviti željenu kupovinu. Više informacija možete pronaći na ovom linku nakon prijave na Vaš profil.
  • Vaš eKredit možete uplatiti u banci ili pošti putem uplatnice, ili internet bankarstvom, na naš žiro račun kod Unicredit Bank. 
    • Primalac: eKupon d.o.o. Sarajevo.
    • Svrha doznake: Uplata za eKredit, ID broj Vašeg korisničkog profila ili Vaša email adresa
    • Račun primaoca: 3386902265753178 (UniCredit Bank) ili 1610000139110039 (Raiffeisen Bank)
  • 2. Putem kartice – Plaćanje je zbog sigurnosti, jednostavnije realizacije i brzine obrade zahtjeva limitirano na kreditne i debitne MasterCard, Maestro i VISA kartice. Plaćanje je potpuno sigurno, a više o tome možete pročitati na - sigurnost plaćanja.
  • 3. Dio plaćate eKreditom, a dio karticom – Prilikom kupovine potrebno je da unesete iznos eKredita koji želite da Vam se odbije i dalje idete na „Nastavi kupovinu“. Unesete sve potrebne podatke i na taj način će Vam se jedan dio odbiti u vidu eKredita a ostatak vrijednosti će biti rezervisan na Vašoj kartici.
  • 4. Gotovinska uplata kupona ili ekredita - uplatu možete izvršiti na eKupon prodajnom mjestu u BBI tržnom centru ili u Sarajevo City Centru.
  • 5. Kupovina na rate - na našim prodajnim mjestima u BBI centru i Sarajevo City Centru možete obaviti i kupovinu na rate i to UniCredit VISA Classic karticom s odgodom plaćanja, Raiffeisen bank shopping karticom i Diners Club karticama. Kupovinu na rate možete obaviti i online kupovinom i to UniCredit i Diners karticama.

Šta se dešava ako ponuda dana ne dosegne minimalan broj kupaca?

Da bi ponuda uspjela mora dostići minimalan broj kupaca koji se određuje u dogovoru s partnerima.

U slučaju da se ne kupi dovoljan broj kupona, ponuda propada i vrši Vam se povrat uplaćenih sredstava. Da izbjegnete ovakve situacije, pozovite što više osoba da se uključe na ponudu na kojoj ste učestvovali.

Kupio/la sam eKupon, kako da ga iskoristim?

Nakon obavljene kupovine na vaš e-mail ćete dobiti potvrdu rezervacije eKupona. Kupon je potrebno isprintati ili prepisati ID  kupona i cijeli kod sa oznakoma #. Kupon, kao sredstvo plaćanja, možete iskoristiti kad Vama odgovara unutar roka koji je naveden u napomenama uz svaku ponudu. Svi kupljeni kuponi nalaze se i pod opcijom „MOJ EKUPON“ na Vašem eKupon profilu.

Na mail mi nije stigao elektronski kupon, kako da iskoristim ponudu?

Svojim kupljenim kuponima uvijek možete pristupiti kada se prijavite na eKupon.ba, imate opciju "MOJ EKUPON". Na taj način možete vidjeti sve kupljene kupone, kada ste obavili kupovinu, koliko vremena je ostalo do isteka roka iskoristivosti, alate koji će Vam omogućiti printanje kupona, pregled ponude, print poklon kupona kao i arhiviranje iskorištenih kupona.

Šta ako ne iskoristim kupon u okviru datog roka?

Nažalost, kupon tada propada i nemate mogućnost povrata sredstava.

Da li mogu eKupon pokloniti nekome?

Da! Mi sa svakim našim partnerom dogovaramo da se eKupon možete kupiti kao poklon nekome, s tim da ime i prezime osobe kojoj poklanjate mora biti naglašeno prilikom kupovine. Važno je da znate da nakon što ponuda uspješno završi, nećete moći promjeniti ime i prezime nosioca kupona.

Imam problem prilikom prijave na svoj profil, uvijek me vraća na registraciju?

Ukoliko vam se dešava da ne možete da se prijavite na svoj profil trebate da isti aktivirate putem navedenog (registrovanog) maila. Ukoliko vam treba pomoć budite slobodni da nas kontaktirate na 033/942-860 ili na info@ekupon.ba.

Kako mogu kupovati sa još većim uštedama i zaraditi eKredit?

Našim korisnicima smo omogućili da pozivanjem svojih prijatelja zarade ekredit koji mogu iskoristiti za kupovinu bilo koje aktivne ponude na našem portalu. Ono što je potrebno da uradite jeste da kopirate link koji se nalazi na vašem profilu u okviru polja "zaradi ekredit". Ukoliko Vaš pozvani prijatelj do sada nije obavio registraciju na našem portalu to mora učiniti putem linka koji mu pošaljete. Onog momenta kada Vaš prijatelj obavi prvu kupovinu na profilu će Vam se pojaviti 5 KM, naravno uz prethodnu obavijest putem maila o dodijeli bonusa.

Imate neko drugo pitanje ili problem?

Kontaktirajte nas putem e-maila info@ekupon.ba ili kontakt forme i ukratko opišite problem, a mi ćemo Vam se javiti u najkraćem mogućem roku.